Miért érdemes időpontfoglaló rendszert használni a weboldaladon?

Tedd gördülékennyé a kapcsolatfelvételt – építs bizalmat már az első kattintással!

Adj profi élményt az ügyfeleidnek, miközben időt spórolsz magadnak.
Egy beépített időpontfoglaló rendszer segít egyszerűsíteni a működésed, csökkenteni az elfelejtett időpontokat

Miért jó, ha van időpontfoglaló rendszer a weboldaladon?

Egy online időpontfoglaló rendszer nem luxus – sokkal inkább egy okos, hatékony eszköz, ami segít időt nyerni, jobban szervezni a napjaidat, és még profibban képviselni a vállalkozásod.

Kényelmes az ügyfeleknek – és ez már fél siker

Ma már minden az azonnali elérhetőségről szól. Az emberek szeretnek akkor foglalni, amikor épp idejük van – legyen az reggel hat, vagy este tíz. Egy online foglalási rendszerrel ezt bármikor megtehetik, telefonálás vagy e-mail nélkül. Ez nekik kényelem, neked pedig kevesebb megszakítás.

A legtöbb rendszer emlékeztetőt is küld a foglalásról – e-mailben, SMS-ben, ahogy szeretnéd. Ez csökkenti az elfelejtett időpontokat, ami különösen akkor fontos, ha minden perced számít.

Hasznos statisztikák, hogy jobban átlásd a vállalkozásod

Egyes rendszerek azt is megmutatják, mikor van a legnagyobb forgalom, melyik szolgáltatás a legnépszerűbb, vagy ki az, aki már sokadszorra tér vissza hozzád. Ezek a kis adatok nagy segítséget nyújtanak, ha fejleszteni szeretnél, vagy egyszerűen csak jobban tervezni.

Profi benyomás már az első kattintásnál

Az első benyomás gyakran az online jelenléted alapján alakul ki. Egy szép, egyszerűen használható időpontfoglaló rendszer azt üzeni: "Én komolyan veszem, amit csinálok." Ez önmagában növeli a bizalmat és az esélyt, hogy a látogató végül ügyfeled legyen.


Kinek ajánlom az időpontfoglaló rendszert – és kinek nem?

Ajánlom neked, ha:

  • Szolgáltatást nyújtasz, ahol ügyfelek időpontra érkeznek (pl. fodrász, kozmetikus, masszőr, coach, tréner, tanácsadó, oktató, orvos stb.).
  • Rendszeresen egyeztetsz időpontokat, és szeretnél időt spórolni az adminisztráción.
  • Szeretnél kevesebb üzenetváltással, kevesebb hibával dolgozni.
  • Fontos számodra a professzionális online megjelenés.
  • Szeretnél ügyfélélményt javítani – kényelmesebbé tenni a foglalást az érdeklődőid számára.
  • Előfordul, hogy lemondanak vagy elfelejtenek időpontokat, és szeretnéd ezt csökkenteni.

Kinek nemajánlom (egyelőre) az időpontfoglaló rendszert?

Bármennyire is hasznos tud lenni egy ilyen rendszer, van néhány eset, amikor nem biztos, hogy megéri a befektetést vagy az energiát – legalábbis most még nem.

Ha csak alkalmanként dolgozol ügyfelekkel

Ha például havonta 1-2 ügyféllel egyeztetsz időpontot, és nincs kialakult rendszeres igény, akkor lehet, hogy egyelőre felesleges túlbonyolítani a folyamatot. Egy e-mail vagy telefon tökéletesen elegendő lehet ilyen volumen mellett.

Ha még csak most indulsz, és nincs még egyértelmű, mit, kinek és hogyan nyújtasz

Az időpontfoglaló rendszer inkább akkor hasznos, amikor már van egy kiforrott szolgáltatásod, és jönnek az érdeklődők. Ha még a célcsoportodat, a szolgáltatásaidat vagy az áraidat próbálod tesztelgetni, lehet, hogy túl korai technikai rendszert építeni köré.

Ha a célcsoportod nem szívesen használ online felületeket

Van, ahol az ügyfelek ragaszkodnak a telefonos egyeztetéshez, vagy egyszerűen nem komfortosak a digitális megoldásokkal (pl. idősebb korosztály). Ilyenkor fontos lehet a személyesebb kapcsolat, és az időpontfoglaló lehet, hogy távolságtartónak tűnik.


Milyen funkciói lehetnek egy időpontfoglaló rendszernek?

Online időpontfoglalás

Az alapfunkció: az ügyfelek kiválaszthatják a számukra megfelelő dátumot és időpontot. A rendszer automatikusan ellenőrzi a szabad helyeket, és megakadályozza a dupla foglalást.

Automatikus visszaigazolás

Amint valaki lefoglal egy időpontot, automatikus visszaigazoló e-mailt (vagy SMS-t) kap. Ez azonnali biztonságérzetet ad az ügyfélnek.

Emlékeztetők küldése

A rendszer az időpont előtt X órával vagy nappal automatikusan emlékeztetőt küld – ezzel csökkenthetők az elfelejtett alkalmak ("no-show").

Lemondási és módosítási lehetőség

Az ügyfelek bizonyos időn belül (pl. 24 órával korábban) maguk is le tudják mondani vagy át tudják ütemezni az időpontjukat – ez nagy rugalmasságot ad.

Mobilbarát felület

Fontos, hogy telefonon is könnyen használható legyen – a legtöbben ma már mobilról foglalnak.

Miben tudok segíteni?

  • Egyedi, letisztult weboldal elkészítésében, ami igazán Téged és a vállalkozásod tükrözi.
  • Egyoldalas, vagy akár több oldalból álló, extra funkciókkal bíró honlap elkészítésében.
  • Felfrissítem régi weboldalad.
  • Beállítom, hogy a honlap tartalma mobilon is jól megjelenjen.
  • Menürendszere átlátható és könnyen kezelhető mindenki számára.
  • Weboldalad folyamatosan naprakész és karbantartott lesz.