Adj profi élményt az ügyfeleidnek, miközben időt spórolsz magadnak.
Egy beépített időpontfoglaló rendszer segít egyszerűsíteni a működésed, csökkenteni az elfelejtett időpontokat
Egy online időpontfoglaló rendszer nem luxus – sokkal inkább egy okos, hatékony eszköz, ami segít időt nyerni, jobban szervezni a napjaidat, és még profibban képviselni a vállalkozásod.
Ma már minden az azonnali elérhetőségről szól. Az emberek szeretnek akkor foglalni, amikor épp idejük van – legyen az reggel hat, vagy este tíz. Egy online foglalási rendszerrel ezt bármikor megtehetik, telefonálás vagy e-mail nélkül. Ez nekik kényelem, neked pedig kevesebb megszakítás.
A legtöbb rendszer emlékeztetőt is küld a foglalásról – e-mailben, SMS-ben, ahogy szeretnéd. Ez csökkenti az elfelejtett időpontokat, ami különösen akkor fontos, ha minden perced számít.
Egyes rendszerek azt is megmutatják, mikor van a legnagyobb forgalom, melyik szolgáltatás a legnépszerűbb, vagy ki az, aki már sokadszorra tér vissza hozzád. Ezek a kis adatok nagy segítséget nyújtanak, ha fejleszteni szeretnél, vagy egyszerűen csak jobban tervezni.
Az első benyomás gyakran az online jelenléted alapján alakul ki. Egy szép, egyszerűen használható időpontfoglaló rendszer azt üzeni: "Én komolyan veszem, amit csinálok." Ez önmagában növeli a bizalmat és az esélyt, hogy a látogató végül ügyfeled legyen.
Kinek ajánlom az időpontfoglaló rendszert – és kinek nem?
Ajánlom neked, ha:
Bármennyire is hasznos tud lenni egy ilyen rendszer, van néhány eset, amikor nem biztos, hogy megéri a befektetést vagy az energiát – legalábbis most még nem.
Ha például havonta 1-2 ügyféllel egyeztetsz időpontot, és nincs kialakult rendszeres igény, akkor lehet, hogy egyelőre felesleges túlbonyolítani a folyamatot. Egy e-mail vagy telefon tökéletesen elegendő lehet ilyen volumen mellett.
Az időpontfoglaló rendszer inkább akkor hasznos, amikor már van egy kiforrott szolgáltatásod, és jönnek az érdeklődők. Ha még a célcsoportodat, a szolgáltatásaidat vagy az áraidat próbálod tesztelgetni, lehet, hogy túl korai technikai rendszert építeni köré.
Van, ahol az ügyfelek ragaszkodnak a telefonos egyeztetéshez, vagy egyszerűen nem komfortosak a digitális megoldásokkal (pl. idősebb korosztály). Ilyenkor fontos lehet a személyesebb kapcsolat, és az időpontfoglaló lehet, hogy távolságtartónak tűnik.
Az alapfunkció: az ügyfelek kiválaszthatják a számukra megfelelő dátumot és időpontot. A rendszer automatikusan ellenőrzi a szabad helyeket, és megakadályozza a dupla foglalást.
Amint valaki lefoglal egy időpontot, automatikus visszaigazoló e-mailt (vagy SMS-t) kap. Ez azonnali biztonságérzetet ad az ügyfélnek.
A rendszer az időpont előtt X órával vagy nappal automatikusan emlékeztetőt küld – ezzel csökkenthetők az elfelejtett alkalmak ("no-show").
Az ügyfelek bizonyos időn belül (pl. 24 órával korábban) maguk is le tudják mondani vagy át tudják ütemezni az időpontjukat – ez nagy rugalmasságot ad.
Fontos, hogy telefonon is könnyen használható legyen – a legtöbben ma már mobilról foglalnak.
Miben tudok segíteni?